Dienst na verkoop

U heeft uw bestelling ontvangen, maar uw meubelen zijn beschadigd? Uw meubelen vallen onder de garantie en u ontdekt een probleem?

SCHADE, KLACHTEN OF ANDER PROBLEEM

Onze dienst na verkoop biedt jou een snelle en efficiënte service aan. Zij zullen er alles aan doen om  problemen zo snel mogelijk op te lossen. Je kan onze dienst na verkoop gemakkelijk contacteren door het formulier hieronder in te vullen. Zij zullen jou dan zo snel mogelijk contacteren.

Indien je ons contacteert i.v.m. schade raden wij aan om duidelijke foto's bij jouw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en jouw aanvraag sneller kunnen verwerken.

Ook voor eventuele klachten kan je contact opnemen met onze dienst na verkoop via dit formulier. 

RETOUR

Als je niet helemaal tevreden bent met het product dat je hebt ontvangen, heb je gedurende 14 dagen volgend op de dag van de levering het recht om ons mee te delen dat je de goederen niet wil houden (of 30 dagen als je gekozen hebt voor de SAFETY Verzekering). Meer informatie hierover vind je hier.

ODR PLATFORM

Komen we er écht niet uit? Dan kan je ook besluiten om gebruik te maken van het “Online Dispute Resolution-platform”. Het e-mail adres van Mobistoxx dat je bij het invullen van het ODR webformulier moet invullen is info@mobistoxx.com.

Persoonlijke gegevens


Product gegevens