Professionele levering

U kan kiezen voor een standaard levering of een gespecialiseerde levering:

Standaard Levering:
De transporteur zal uw bestelling afleveren aan de eerste deur van uw gebouw. De transporteur zal het gebouw nooit betreden. Tenzij u uitdrukkelijk bij de bestelling kiest voor een gespecialiseerde levering, zal elke bestelling op de site als een standaard levering worden beschouwd. 

Gespecialiseerde Levering:
De transporteur zal uw bestelling via de trap of lift afleveren tot achter de eerste deur van uw appartement. Dit geldt enkel indien u uitdrukkelijk hiervoor kiest bij de bestelling.

Ongeacht de gekozen levering, standaard of speciaal, zal Mobistoxx u steeds een kwalitatieve, efficiënte en snelle levering aanbieden. Mobistoxx werkt samen met professionele transporteurs om een optimale levering te verzekeren. De hieronder vermelde bedragen zijn enkel een bijdrage tot de behandelings- en transportkosten. De werkelijke kosten van meubelvervoer zijn hoger en ten onzen laste.

 

Prijzen van een standaard of gespecialiseerde levering

Professionele levering

ONS ADVIES

Voor alle leveringen vraagt Mobistoxx u om de verpakking en de inhoud te controleren. Deze eenvoudige en snelle maatregel voorkomt langdurige en vervelende procedures met de transporteur. Aangezien uw handtekening voor de levering is vereist, kan de chauffeur u het recht niet ontzeggen om de inhoud van het pakket te controleren omdat u bij de aanvaarding van het product, ook de status ervan aanvaardt. Indien u de leveringsbon ondertekent zonder enig voorbehoud, verklaart u dat de artikelen werden geleverd in perfecte staat en dat de levering gebeurde in overeenstemming met de verkoopsvoorwaarden van Mobistoxx. Als u de colli niet kon controleren omdat de koerier het te druk had, is het noodzakelijk om op de leveringsbon te schrijven “de inhoud niet kunnen controleren omdat de koerier te gehaast was”.

Bij een beschadiging dient u binnen de 5 werkdagen na ontvangst een aanvraag te versturen naar onze dienst-na-verkoop zodat zij u verder kunnen helpen. Geen enkel verzoek kan worden verwerkt zonder naleving van deze voorwaarden. Als een artikel beschadigd is, moet dit aangegeven zijn op de leveringsbon “beschadigd meubilair” (of gebroken).

Zelfs in geval van problemen bij de levering raden wij u ALTIJD aan om de colli's te accepteren. We kunnen u namelijk sneller verder helpen als u ons onmiddellijk na ontvangst van uw bestelling foto's doorstuurt van de beschadiging, dan wanneer we moeten wachten tot de bestelling terugkeert naar ons hoofdmagazijn. 

RETOUR

Als je niet helemaal tevreden bent met het product dat je hebt ontvangen, heb je gedurende 14 dagen volgend op de dag van de levering het recht om ons mee te delen dat je de goederen niet wil houden. Vanaf het moment dat je ons hebt laten weten dat je afziet van de aankoop heb je opnieuw 14 dagen de tijd om de bestelde goederen terug te sturen. Dit is mogelijk zonder betaling van een boete en zonder dat je een reden moet opgeven. Meer informatie hierover vind je hier.

 

Retour NL