Vragen & advies

Meest gestelde vragen

Wat is een Safety Verzekering?

Wat zijn de verzendkosten?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan (daarom staat Mobistoxx garant voor superscherpe prijzen). Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Wervik - België.

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wat betekent "in afwachting van bevoorrading"?

Ik heb een promotiecode op een ander site gevonden, maar deze werkt niet.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Wat zijn de retourkosten?

Bezorgen

Wat is de levertijd?

Wat is het verschil tussen "standaardlevering" en "gespecialiseerde levering"?

Ik kan mijn pakket online niet volgen. Wat nu?

Garantie en reparatie

Wat is een Safety Verzekering?

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Kan ik in meerdere keren betalen?

Is online betalen veilig?

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Monteren

Er is een montageservice?

Zijn de meubels gemonteerd?

Wat zijn de afmetingen van het meubel?

Ik loop tegen een probleem aan bij de montage van mijn meubelen. Wat moet ik doen?

Account

Hoe maak ik een account aan?

Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?

Ik heb een account, maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?

Winkel

Kan ik producten komen bekijken?

Wat zijn de openingsuren?

Kan ik een staaltje krijgen?

Werken bij Mobistoxx

Vragen of advies?

Niet gevonden wat je zocht in onze veel gestelde vragen?

Wij helpen je graag.

Mail ons via info@mobistoxx.com of

Bel ons op het nummer 085 888 09 79

Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)